onsdag 9 maj 2007

Hål i örat i teh shit

Hej alla!
Jo nu är det så att jag har bestämt mig för att Jocke ska ta hål i örat. Det liksom bara kom till mig när jag borstade tänderna igår, sen har jag vägt fördelarna mot nackdelarna åt honom:


Fördelar:
1. Det är coolt, inte bara för att jag har hål i örat utan för att många andra har hål i örat som är häftiga.
2.Om vi tittar på jockes ansiktsform så ser vi också att han skulle passa i det. Hans linjer behöver hål i örat
3. Blinget skulle också lysa upp hans annars lite för snälla ögon.
4.Jag har hål i örat
5.Det gör ont, och att ha ont är coolt

Nackdelar:
Det gör ont

Jag har planerat att ta en öl med honom. Kanske på hans jobb och sakta lägga fram det med alla retoriska knep jag kan hitta i fickan.
"Hej jocke!" skulle jag säga "Nämen hej Sebbe!" skulle Jocke säga, glad som alltid att se mig. "Vad sägs om att dricka jättemycket öl och bli sentimentala?" "Låter bra Sebbe!". Inne i alkoholdimmornas dis skulle jag sedan slänga fram ett och så skulle han nappa på det hela lätt som en pannkaka. Jag skall även försöka få med några på hela grejjen. Folk skulle kanske helt sonika kunna säga "Nämen jocke, du skulle ju passa med hål i örat". Alternativt får jag söva ned honom och göra allt själv.
Jag har gjort en bild på hur häftig, "rad" (raäed) han skulle bli:

Nu är det fel typ av örhänge, egentligen ska det vara ett sånt där cleant som jag har. Lite gnistrande sådär men det var för svårt att gestalta, illustrera. På is the shit kan man vidare se hur viktigt det är för jocke att ta hål i örat: http://haliorat.istheshit.net/

5 kommentarer:

gno sa...

alltså, liksom, typ, ba

är ord som är rätt ocoola

men hål i jockes öra är en sak som är förbannat coolt!

S.C. sa...

jag håller med till punkt och pricka. Typ.. näääeh, vah! jag bara lattjar.. Självfallet är det down med jocke och hela hål i öratprylen.

S.C. sa...

jag skulle lagt in förra kommentaren anonymnt.. darn it! damn you God! Why? Whyyyyy!?!?

steehl sa...

Jag har hål i örat.

S.C. sa...

vah? Men inget örhänge?