fredag 27 mars 2009

Twitter


Sedan det blev klart för mig att Stephen Fry använder sig av Twitter så blir det svårare och svårare att hålla sig ifrån. Twitter är det där för alla Facebookare som vill att saker ska hända hela tiden. Status updates ftw lixom. Själv vet jag inte jag, det spännande med fenomenet Twitter är hur så många artister och kändisar som använder sig utav det. Där är en fenomenal skillnad mot Facebook. Så jävla jobbigt att ha två saker bara, förmodligen blir det bara en amrikansk fluga.

2 kommentarer:

NJCM sa...

Jag ser Twitter som ett avpersonifierat Facebook, eller kanske en prenumerationstjänst för personliga nyhetsbrev. Förstår du vad jag menar? Gudrun Schyman lobbar för sin sak, BBC nyhetstipsar, Henrik Schyffert försöker vara rolig, Alex Schulman marknadsför idén om sig själv och Medeljohansson tror att hon försöker hålla sig uppdaterad men vill egentligen vara med och leka (och blir således extremt upphetsad när hon ser att Lars Ohly följer henne tills hon inser att han följer alla sina followers)... Typ.


Eh, ja, jag har Twitter.

Anonym sa...

varfor inte:)