söndag 15 april 2007

Vid jupiters månringar

100:- och en sisådär tio dagar att spendera dem på. Mat exkluderat. Det kommer att vara dystra tider, en djup depression kommer intågande likt som i Sverige under den stora utvandringen till Amerikat. Well well. Det får tränas och bakas och musikskapas. Läsa.

Jag och Jokce sprang idag, han kan ju det där. Springa. Men jag lunkade efter. Micke låg där framme med Jocke och vi avslutade med en drös chins och andra macho grejjer, sen låg vi i Mickes stora sån dära studsmatta som alla kidsen har i villaområden. Hans tupp gick runt och lät och det var väldans väldans varmt och jag tror jag har brännt mig på näsan.

4 kommentarer:

S.C. sa...

Jag kan ju för fan inte stava verkar det som.. eller skriva fel kan jag men nu har vi skapat ett inlägg här ivarjefall. Big up till oss!

steehl sa...

Och med vi så menar du? :)

S.C. sa...

jag och min hund jaffa.

S.C. sa...

.