onsdag 23 januari 2008

Heath ledger - Dead pt.II



Ville bara uppdatera med en intrevju som han gjorde i samband till I´m not there promotion. Armfield, regissören bakom Candy citeras i Syndey Morning Herald angående hans död:

"Heath was a young boy in many ways, still a boy when he left Perth and got into this whirlwind of his career. he handled his career incredibly well - he made a decision about four years ago to stop being led by producers and managers and to forge his own way. He started working with the most interesting directors. He was so successful at breaking out of the teen idol image."

Det kanske bara är jag som tar det här till för stora proportioner, förmodligen för att jag just skulle gå och lägga mig när jag helt plötsligt blir slagen i ansiktet med det här.Hur som är Batman filmen förmodligen räddad, här pratar han om den och sin roll som Bob Dylan:



SMH
DN

2 kommentarer:

Christian Tonsoku sa...

jag håller med. hade aldrig tippat på att heath skulle bli nästa river phoenix... om det var någon ung skådespelare som jag såg fram emot, och hade höga förhoppningar för (nästa stora? brad pitt? johnny depp? robert downey jr.?) honom. såg fram emot framtida filmer. han hade en tvåårig dotter också, hade han. TRAGISKT!

gno sa...

fick nyheten via eko-nyheterna nu på morgonen. känndes som precis som du sa, en fet smäll i ansiktet. jag såh honom på den stora bioduken för två dagar sen!
känns förbannat trist. rest in peace Heath Ledger.