söndag 8 juni 2008

Top 3 : Blonda shoppingsugna tjejer

Top 3 : blonda "självsäkra" tjejer bloggar

1.Blondinbella, så klart.
Inte nog med att en 16 årig tjej blir miljonär på att skriva om så viktiga ting som att hänga med Lars och Nils, prata om vilka klänningar man har på sig och hur roligt det är med alla goodiebags som hon får för att sälja sin själ på internet, hon är dessutom inte ens snygg, "sexy" eller hur man nu bör uttrycka det. Hon har en personlighet som ett vedträ och är lika intressant som direktsändningar från plenisalen.

(jag tror det är hon th.)

2008-06-07

"Reisenpåsen är nu uppäten, som tur hittade jag Ben&Jerry glass i frysen. Halleluja-moment. Fredagar och lördagar är mina "äta vad jag vill dagar" Då får jag frossa hur mycket som helst, the sky is the limit så att säga. Och jag just älskar de dagarna! Förresten går låten Mercy på repeat nu, så himla bra. Den får mig att tänka på Sex And The City filmen, och jag ska ju på förhandsvisning av den på torsdag. Blir kul."

2.Stina-Lee

"En blogg om mig och mitt liv tillsammans med min sambo Bobby och vår chihuahuakille Charlie."

Varför ska alla ha en liten liten väskhund, varför måste alla uppfylla de fördomar man har mot dom? Man upptäcker, skrattar, skojjar med någon om saken. När allt senare visar sig vara sant, gång på gång, blir man först road, lite arg och vidare uppgiven. Varför alla dessa bilder på sig själva, och alla dessa saker. Ja, det är ju viktigt att ha dom ... uppenbarligen.

3.Natacha Peyre
2008-06-07

"Idag gick jag upp kl 06:00 och gick och la mig kl 02:00 igår, gissa om jag är trött.
Jag va på en LPG behandling... De hade bara morgon tider idag.
Sen har jag bara goosat med Dhani och Cindy hela dagen.
Och nu ska jag träffa mormor som ska tillbaka till Ibiza imorgon.
Ikväll blir det middag, Novel fyller 30år.
Puss/Nati "

Trender, skönhetstips och en massa oblyga pussmunsbilder på sig själv. Egentligen är nog Natacha mer känd än Stina men det finns nog ingen inbördes ordning på den här listan ändå, och det finns säkerligen hundra blonda bloggtjejer till därute. LPG behandling är nån slags laser, och ja, Dhani är cool häftig sångare från forna A-teens, och Cindy, det är en chiwawa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, så arg..

Anonym sa...

Idag var blondinbella inbjuden till Hallå p3 som sommarpratare, jag lyssnade på halva programmet. Där sa han b.la. att numera väljer hon inte sina kläder själv det har hon någon som gör åt henne, efter som inte kan så mkt om mode och så.

haha

S.C. sa...

ja du jon, de är fantastiska kvinnor som för världen framåt. Det är nog det man kan säga om saken.