torsdag 13 september 2007

Amerikas blomstrande humor

Nu har vi haft ledigt och solat oss klart vilket innebär att vi kan förgylla denna sida än en gång med en massa trevliga saker. Gno är numera bosatt i Norge och arbetar gott där. Jag och Jochen tuffar på i vårt sedvanliga tempo här i Stockholm och jag kan snabbt lägga ut vad som har hänt för min del under den senaste månaden. Det har flyttats runt (tredje året i rad) .. ja .. det är väl det? Märkte att jag hade playboy channel igår också. Det var ju trevligt. Bara mjukporr dock, att gå ifrån användarinriktad internetporr till mjukporr är som att äta sockerfritt godis. Om jag skulle påbörja en ny karriär idag så skulle jag lätt bli mjukporr aktör.

Tre anledningar till att bli porrskådis:
1.Du får ligga hela dagarna2. Man ser knappt deras ansikten 3. Du kan ha ful, liten, skrumpen kuk och inget skulle spela nån roll för man får ändå aldrig se nått.

Tänkte avsluta med ett prank war ifrån amerikat som jag tyckte var fint (jag tog med de tre sista bara, om man vill se alla --> collegehumor.com )Det hela handlar om två killar som eskalerar från små fina hyss mot varandra till mer grandiosa och helt fantastiskt roliga.

Amir vs. Streeter:







Inga kommentarer: